fixar och trixar

städar och städar, mitt rum, badrummet, och har tvättat alla sminkborstar och vanliga borstar och kammar för den delen, och ja, typ allt från plattänger till blommkrukor :) hårspännen, snoddar, you name it!

och nästan pinsamt hur äckliga sminkborstarna var, tvätta fyra gånger med tvål och två gånger med balsam på alla. uscha... och då tvättar jag dom ändå men jämna mellanrum och ändå ser vattnet ut såhär :p och det är EN borste, som jag redan skjölt två gånger...

(hihi stor bild också)
och nu har jag gjort av med runt 350 kcal så då ska jag helt klart värma lite bär och äta kladdkaka till det, man vill ju inte gå ner i vikt eller nåt sånt ;p ba fylla på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0