måndag 26/7 dunkar och bankar..

sov fyra timmar inatt, mysigt, sen var det bara upp och skjutsa ut amanda till ingenstans (vendel hehe) sen åkte hon i väg, och jag grina som bara den,och ja sen dess här jag gråtit :p tänk att det skulle vara så svårt trodde jag aldrig.. har också sovit i soffan en sväng, så jävla trött.. nu ska jag isolera mig från omvärlden, inget skit ska få lägga sig ovanpå detta, men kommer väl inte kunna hålla mig bort från facebook men ska försöka för mitt eget bästa! :) och om nån planerar att smsa nåt tråkigt så låt bli, men om man ska säga att man tycker om mig eller nåt annat kul så är det helt okej :D 


den här fisen va ju såklart med och lämna!


ska man behöva se ut så här mitt i sommaren när man ska iväg? tycker inte det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0