torsdag 3/6

vattenkrig idag, ett väldigt fjuttigt sådant men ändå, när man inte är beredd eller kan göra nåt åt det så blir man blöt, hmm yes 3 gånger, men som tur är så är cajsa så smart och har med sig torra kläder som jag och linnéa fick låna, som sen blev blöta igen men men :D hem sen bar det iväg och handla, följde med för att jag ville ha en hemköpssallad till middag utan att veta att vi skulle åka och handla i fyra andra affärer också (!) bara för studenten..
nu måste jag komma på vad jag ska ha på mig imorn, blää! 



För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film

Oskar ( linnros, som sjuger och har gjort låten, för att det inte ska bli nå missförstånd ;) ) 


vill bara ge dig en sån där bamsekram, du vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0