söndag 17/10 min helg!

Fredag: skola, sen drog jag linnéa och jullan iväg och kolla på hockey, såå jäkla kul vi hade! :) värt det!

lördag: va till stan, hittade lite mysiga koftor och ett par skit söta pumps :)
hem igen sen käka thaimat med brudarna sen handla lite, hyrde filmer, hem till linnéa och hade det bara mysigt! guldigaste kvällen på länge! :) tack fört!

idag: städat och packat ur min väska, på tiden kanske? hehe jo, verkligen stökigt tog typ tre timmar.. dammsög lite på amandas rum också eftersom hon kommer hem en sväng på onsdag, snäll jag!
lämna tillbaka filmerna, och nu har jag precis vart ute och gått, kallt men skönt :) nu ska jag noh plugga lite om jag känner för det, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0