torsdag 22/12 TVÅ DAGAR KVAR!

uschusch på mig nu, men har verkligen inte haft tid ork eller lust att hänga här!

har väl hänt lagom mycket sen sist jag tittade in, har slutat skolan, hängt i skutskär, handlat julklappar, julstädat, möblerat om på mitt rum sen massa mer skit också :D
idag har det gjorts knäck och annat godis, slagit in paket har jag även gjort. och umgåtts med mori min och världens finaste märta som för övrigt har vart en riktig pärla idag, kärlek till henne ♥
mästerverket!
amanda 7 år hälsar, mycket viktigt

ska nog krypa ner med mitt dampmongo och sova lite nu, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså du jag var väl typ två där, fett begåvad tidigt jag..

2011-12-26 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0