åååh sitter och drömmer mig bort... och om annat.

gud, katten skrämde precis livet ur mig, trodde hon höll på och dö, hon bråka med nån jäkla biffkatt, men sen fega hon in till mamma sin istället, mmmmm♥ men nog om det!

Samos♥

Hit SKA jag åka!! punkt slut! och med två speciella personer skulle verkligen vara en dröm! kan lova att jag ber om det! då är det illa... skulle vara så perfekt, går inte att beskriva.. sola på dagen och sen gå ut och äta sån där riktig grekiskmat, ååh.
Är så fruktansvärt trött kommer göra bort mig snart :p får läsa igenom skiten imorn så :D

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har varit på samos! där jag var va det jättefint! det är verkligen en supermysig ö! :)

2010-08-02 @ 14:55:44
URL: http://emelieoberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

okej, ja visst är det mysigt? har vart där jag med, mumms! :)

2010-08-02 @ 20:15:08
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0