söndag,, första januari 2012 herregud!

återigen besviken på mig själv haha! här får ni lite bilder iallafall!
under dom senaste dagarna har jag:
*fått finfina blommor!
*färgat håret på mig själv
*ungåtts med mina kanonbrudar
*festas asset av mig på nyår
*tyvärr inte tagit en enda bildjävel av mig själv på nyår, har bara frisyren att bjuda på
*solat solarium med finingar
*vart till parkbadet och badat
*pussats, inte bara med min söta, utan en hel del andra människor vid 12-slaget på nyår!
*förstört slutet på festen som bara jag kan!
och idag:
*ätit glass i sängen och kollat på film
*sett snön återigen falla ner och sedan regna bort
*tankar just nu hem Mr & Mrs Smith som ska kollas på!
under dom senaste dagarna har jag:
*fått finfina blommor ♥
*färgat håret på mig själv
*ungåtts med mina kanonbrudar
*tyvärr inte tagit en enda bildjävel av mig själv på nyår, har bara frisyren att bjuda på
*solat solarium med finingar
*vart till parkbadet och badat
*festas asset av mig på nyår
*pussats, inte bara med min söta, utan en hel del andra människor vid 12-slaget på nyår!
*förstört slutet på festen som bara jag kan!
och idag:
*ätit glass i sängen och kollat på film
*sett snön återigen falla ner och sedan regna bort


tankar just nu hem Mr & Mrs Smith som ska kollas på!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0