torsdag 1/4 looooooov :D

IDAG:
Exakt ålder? – 15 år och 12 dagar :)
När är du född? 20 mars 95
Klass? 8an
När ska du sova ikväll? när jag är trött
Duschat idag? jadu varje morgon :)
Vad har du ätit? frukost, lunch och middag ;)
Dagens klädsel? Ett par leggins, linne, tröja och svart cardigan  
Dagens smink? allting som vanligt,
Hur många har du pussat? idag, ingen.....
Vem kramade du senast? linnéa :)
Har du pojk/flickvän? jaje
Vem pratade du med i telefon senast? pappa
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? martin, pussen :)<3

SENASTE:
Personen du tänkte på? cajsa
Gången du spydde? vet inte :)
Gången du grät? hmm jag vet inte, helgen kanske? 
Gången du var i göteborg? aldrig :)
Gången du var i stockholm? 11 mars
Personen som såg dig gråta? määärtin ♥ 

ANTAL:
Personer du älskar? Familjen, vänner, pojken 
Personer som sagt jag älskar dig? se ovan ;)
Piercingar har du? 3
Personer du saknar just nu? vet inte, en säkert iaf 
Gånger ditt hjärta brustit?

VEM:
Vill du pussa nu ? martin
Ska du träffa imorgon? martin kanske?
Sjöng du senast för? amanda
Hade du senast en msnkonversation med? vet inte
Vad skrev personen?
Spelade du tv-spel med senast? säkert amanda :p
Vill du sova brevid inatt? plutten

VAD:
Gör dig glad? brudarna, ha kul och martin
Gör dig ledsen? mycket, haha!
Vad vill du helst göra nu? springa!
Önskar du att du slapp göra? må illa :p
Vill du ha nu? min pojke :)
Vad ångrar du mest i ditt liv? vet inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0