söndag 29/8 fort gick det

aaahh, så dåligt man kan må... kände mig faktiskt ganska frisk i fredags, när jag förövrigt läste ut en bok på några timmar, har aldrig hänt förr kan jag lova! och inte va den nå bra heller :p typ sämsta jag läst..
sen blev även en resa till cypern bokad, första oktober åker jag, bra skönt och komma bort, skulle såå gärna vilja ta med linnéa också! skulle inte kunna bli annat än guld..




ååh..

måsta bara få klaga på våran bil igen också, förra fredagen fick dom alla delarna till bilen och sa att det skulle va klar i början av den här veckan, och nu har det gått en vecka till och inget har hänt, får damp!

och säga att mina föräldrar är bara bäst, blev så jävla glad idag!! hihihihi

Kommentarer
Postat av: linnéa

det vore guld pärlan min! <3

2010-08-30 @ 00:49:37
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/
Postat av: Ellen

jaa! <3

2010-08-30 @ 14:06:04
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0