fredag 5/2

Nu har jag vart hemma från skolan i tre dagar, nu får jag fan ta och bli frisk! blir så less! druknar ju i allt jag måste ta igen och plugga till också.. martin har match idag, men får kanske träffa han ikväll :)
imorn blir det kommuncupen, mias första match mot söderfors är 9.20 och jag undrar om martin kommer få upp mig ur sängen så vi hinner till den :p men jag ska försöka :D sen kl 6 är det ukm, och om Linnéa inte ska spela tror jag inte att vi går, men jag hoppas för fullt! :)puss


jag ska ha en rygglös klänning till sommarn! inte den här dock :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hörru kom på tjejparty at my mamas place ;)

2010-02-05 @ 23:36:42
URL: http://nhermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0