lördag 30/1

igår: skola sen va jag och linnéa och köpte nytt smycke till naveln, jag ljusgrön och hon röd, mycket fint :) hem till linnéa och fika lite och så,hem och åt sen tillbaka och lämna och låna lite filmer av henne :) tack för dom! vid nio kom älskling, har saknat han så mycke! :) 
idag: fick vi pallra oss upp tidigt för att åka till aspen och kolla fotboll, inte så kul men fick träffa nattis och lite sånna människor iaf :) mådda inte så bra så åkte hem halv fyra tror jag, sen bara mys med älskling :)
hihi martin är underbar, han gör mig glad :D♥



sommar och brun nu! fast brunare,hihi :p och ja, man ska ha lappen på bikinitrosorna sådär!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0