måndag 25/1

tjena hejsan skola idag och jag och linnéa har mått så jävla illa hela dan så vi kunde inte ens äta bullarna som vi gjorde på hkn inte mat heller, har bara vart piss! men matteprovet från förra veckan gick bra iaf skönt det. hem och ist för att lägga mig sjuk och tycka synd om mig själv så tänkte jag träna lite och så blev det, blev väl lite piggare av det men nu vill jag bara sova men det ska jag inte jag ska sova bra i natt ist :) nu är det massa plugg som väntar bara för att jag är så lat och inte vill göra det imorn när martin är här :) han som jag saknar så mycke förresten!


kastar in en bild på kladdkakan jag gjorde igår också :) puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0