trött tjej? jajemensan

hemkommen från erikas fest nu, fintsö! blev en välbehövlig dusch ganska på en gång, underbart! nu sitter jag här trött som jag är och väntar på amanda som inte tycks vilja komma hem, hon åker fan imorn, har inte riktigt fatta det än, kommer väl grina som fan, och resten av veckan typ... haha, som vanligt det. :)



det här är vad jag sitter och tänker på just nu, det vill jag ha,
synd att det är så jävla dyrt, tjata på pappa fåre bli,hihiih!

So I pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head
Bitch, I’ma pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head
And I could die now, Rebirth motherfucker
Hop up in my spaceship and leave Earth, motherfucker
I’m gone
Motherfucker, I’m gone

om du gjorde det för min uppmärksamhet så grattis.


hahaha,
struligt detta men så äre idag va :D man måste ju inte fatta allt här i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0