torsdag 24/6

klockan är egentligen efter tolv men äh..
ja jag säger som många gör just nu, jag har inte hunnit skriva på ett tag, man har ju sommarlov förfan ;D
jag och linnéa har iaf vart mycke i månkarbo den senaste tiden, mycket roligt,jag va även där idag, men bara en sväng på kvällen, blev lite film och sånt, va faktiskt riktigt skönt när jag gick till bussen, varmt och inge mygg, fint det :) och min linnéa är i stugan, men hon kommer hem imorn när vi ska fira midsommar :D me like.


fiske i ubblixbo

solning idag

och just det, igår tömde jag mitt kort på penger när jag va i uppsala :( buhu, känns tungt, och så är jag skyldig mamma pengar också. blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0