måndag 1/11 somliga ljus brinner aldrig ut

Gud vad jag älskar mina easy tone, träningsvärken man tydligen ska få får man ju inte men dom är verkligen helt underbara att gå i :) och idag va det ju bara för härligt väder ute, solen i ansiktet och världens sötaste vovvis med sig! :) just nu sitter jag även och äter morot med den söta saken, fast jag borde hänga upp min rena tvätt..

ensam hemma idag men då har jag turen att mormor ville laga mat åt mig, såå god mat dessutom!
ååh jon och kate och åtta barn har börjat på 4an nu igen.. men idag är jag så jäkla glad så :)
även fast mitt spotify i mobilen inte vill fungera, man då får man sjunga lite själv istället, hihi.



och idag fyller en himla söt carolin år, grattis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0