onsdag 22/9

Gud så glad jag är! har ingen aning varför, för att jag kände det där idag kanske,
 
matteprovet gick skiiiit men det gör inget sö! sen flöt väl dagen på ganska fort :)
gick sedan fem underbara km i solen! frös inte en enda sekund :D
sen hem och tvätta,städa och träna, sköönt :)
har även gjort hk läxan och druckit te, utan brudarna som det först va planerat.. men gick bra ändå! =) 

och mina hörlurar är trasiga :( inte haft dom länge alls.. men lär väl köpa nya igen då..



ellen fem år

åh julafton, längtar ihjäl mig, fast inte efter snön men julen! och nyår, så nice det ska bli :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan de där med att knäppa kort, och nej, du e bara fjortis där bruden

2010-09-22 @ 22:06:45
Postat av: Ellen

är nog så va,duttig du! amen durå

2010-09-25 @ 16:42:27
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0