söndag 12/9

ja helgen har ju vart händelserik iallafall! haha. i fredags va det ju karlholm som gällde, linnéa och jag fixa oss hos henne sen lite förfest med folk där, 9 bussen dit, det va ju väldigt dött när vi precis kommit dit men sen blev det väl mer folk men ändå inte superkul direkt, men dög väl, karin hämta oss sen :) 
och igår va det kulturnatten, inte nåt att hurra för kanske men linnéa och niklas är ju bara för roliga så hade trevligt ändå! :) 
idag har jag vart i söderfors med mormor och mamma, på trädgårn, mysigt att gå omkrig där :) sen blev det min efterlängtade kinamat, haha vet inte hur många gånger dom fick höra att jag ville ha det igår :p
har vart ute och gått, men ajaj så ont i huvudet ändå..








jag saknar dig, till månen och tillbaka tjugoåtta gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0