torsdag 20/9 puss sverige!

åååh kan jag sluta skaka nångång eller? är så jävla nervös vill fan inte åka.. brukar aldrig va nervös eller ens nåt i närheten.. fattar inte!
menmen, hade iallafall suuuper trevligt med mina älsklings brudar idag, skönt att få träffa dom innan jag åker! :)

och snart åker jag.. men jag hoppas att ni får det bra hemma, och ingen får göra NÅGONTING som kan göra mig ledsen eller arg när jag får reda på det när jag kommer hem! då jäklar ;p haha

inget får hända min ängel, aladdin, då dör jag ♥


nu måste jag verkligen gå och äta nåt! ska snart upp, fan...
klockan står på 02.10, fint det! sen åker vi från tierp kvart i tre typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0