torsdag 2/9

pinade mig till skolan idag iallafall, har gått helt okej faktiskt, bara ibland som huvudet känts som det ska sprängas! skolfoto också, så jävla dåligt det blev, men det är skit samma det är ju ändå ingen som ser dom typ :)

sen efter skolan åkte jag till apoteket idag igen men inte fan hade dom det jag skulle ha fast dom sa igår att dom skulle få hem tills idag så får åka dit imorn igen.. så jävla less jag va då.
sen resten av dagen har jag legat däckad i skoffan och mått skit men blir skola imorn ändå :)

sen har jag pluggat lite, såå tråkigt.


på skolfotot, yeah!

Kommentarer
Postat av: nathalie

världens sötaste ellen :)

2010-09-04 @ 11:45:14
Postat av: Anonym

Du skulle passa sjukt bra med en mörkhårig kille,typ eric saade typ!

2010-09-05 @ 19:17:42
Postat av: Ellen

tack, världens sötaste nathalie! :)

haha tack?

2010-09-05 @ 23:51:59
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0