vi vrider

Hur bor du: i ett hus
Brukar du komma i tid: alltid förr, men inte längre haha
Hur lång är du: 165 långa centimeter
Kan du laga mat: kan kan jag väl
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan?
Vad har du på dig just nu: jeans och en tröja
Har du någon fobi: hmm nej
Hade du en bra kväll igår: helt ok
Vilket är ditt senaste inköp: halstabletter
Din favoritdryck på morgonen: proviva
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mor och far
Har du sovit i din egen säng inatt: jajemen
Vad hade du sönder senast: en nagelfil
Vem snackade du med senast: oskar
Varm favoritdricka: te tror jag
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: cider antar jag
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: yes sir
Vad ska man göra för att få dig irriterad: oj, finns mycke
Någon jag stör mig på: ...
Senaste person du ringde: linnéa
Senaste person som ringde dig: pappa
Vad drack du senast: julmust, haha
Vill du ha barn: nej inte nu iallafall
Längtar du till din nästa födelsedag: klart det
Har rakat dina ben någon gång: oja
Är du sugen på något nu: nix
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll
Använder du hudkräm: tusen gågner om dagen..
Attraheras du av män med skägg: oftast inte nej
Micro-pop eller poppa själv: micro, palla göra själv
Brukar du baka: händer väl
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: damian marley - we´re gonna make it 
Har någon annan sovit i din säng inatt: nix
Vad tycker du är äckligt: mycke, väldigt mycke
Har du pengar på mobilen: 24/7 
senaste du kramade
: tobiiiii 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0