lördag 19/3

fest igår, nicenice :) idag har jag och amanda varit barn och målat i såna där målarböcker man bara behöver färglägga hahah..
har pissont i huvudet men jag fyller år imorn så ska inte klaga!

Nämn något som gjorde dig glad igår: tobias
Vad gjorde du kl 08 imorse: va vaken av någon konstig anledning
Vad gjorde du för 15 min sedan: kolla på tv
Det sista du sa högt: något om bomull
Det senaste någon sa till dig: det här är mitt glas
Vad har du druckit idag: vatten för det mesta
Vad var det senaste du åt: en nöt
Vad var det senaste du köpte: vatten
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: fiiint
Godaste glassmaken: päron
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jodå
Sover du tungt: om jag gör
Drömmer du mardrömmar: sällan
Favoritklädsel: mjukt
Favoritlåt just nu: vet ej
Vad ser du om du tittar till höger: min arm
Vad gör dig glad just nu: att jag fyller år snart
Vad ska du göra härnäst: springa iväg till min jacka
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: fintsö
Favoritgodis: hmm, vet inte
Kläder just nu: myskläder
Sommarplaner:? chilla
Hur många kuddar sover du med: massor, 6-7
Spelar du något instrument: nejdu
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: mat,haha
Är du kittlig: ohja
Snarkar du: tydligen
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: vet inte
Längtar du mest efter just nu: sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0