måndag 16/1,, fett chill dag!

igår hos alexander hann jag göra ganska mycket, bland annat hälla ut 1,5 liter loka i hans soffa och över mig själv, det va kul. not.. men förutom det hade jag det bara mysigt! ♥
idag har jag gått en fruktanvärt chill dag i skolan, 10.15 till 14.20, som har innehållt till exempel film!

och just nu kan jag inte sova.. somnade så fint typ halv tolv men sen blev jag väckt, tack gode gud, ur en jävla mardröm av min finaste pojke, tur det! men nu vägrar min kropp somna igen, jobbigt läge, så drar på en serie så länge!

godnatt people!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Fett mys <3 förlåt för att du inte lyckades somna om!

2012-01-17 @ 06:02:43
Postat av: ellen

haha inte ditt fel ju! :)

2012-01-17 @ 14:56:09
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0